tisdag 11 augusti 2009

Volentär på WOW.!



Tjollahopp tjollahej nu var det äntligen över att volentära på Way Out West och oj vad man har slitigt till den mildaste grad.. idag så har man satt upp staket tills klockan blev ungefär 12 sen har man för det mesta gått runt ätit lunch satt upp lite mer staket spelat fotboll pratat och tagit det lugnt sen har man ätit middag.
det var ungefär samma stress igår hur lugnt som helst så lugnt att man blir glad..! men fy vad ont i armarna man har efter dom där staketen man dör nästan eller ja snart får man ju spagettiarmar på höga nivåer, men det är så värt det man får ju gratis inträde

jag har ju inte skrivit här sen juli månad och tänker det kunde kanske vara lite dax för en uppdatering av mitt liv..!!

jag har ju som sagt varit i stockholm och umgåts med min kära underbara fantastiska mormor och ja självklart mina underbara fantastiska vänner..!!
jag har faktiskt haft rätt så trevligt och roligt uppe i stockholm det har varit bättre än vad det var när jag bodde där.. jag såg pride paraden, och var väldigt mycket i parken under priden. så min stockholm vistelse var bra...!

Inga kommentarer: