onsdag 7 oktober 2009

LALALALA


Den senaste tiden har jag inte gjort så mycket. min A-Kassa har kommit igång med ett problem jag får bara jobba under 17 timmar jobbar jag 17 timmar på 2 dagar så får jag ingen ersättning dom resterande dagarna vilket är rätt så sjukt system egentligen, och om jag ska bli erbjuden ungdomsgarantin på arbetsförmedlingen så måste jag skriva ner alla gånger jag jobbar så dom kan göra en utredning om jag kan bli erbjuden ungdomsgarantin eller inte. men det blir ju lätt jag jobbade ju 1 gång förra veckan..!

nu åter till annat.. jag var ute i helgen både fredagen och Lördagen. I fredags kan det ha blivit lite för mycket amarula cream vilket gjorde att jag senare på kvällen spydde upp allt, men hade en väldigt trevlig kväll i vilket fall som helst. I Lördags vaknade jag upp med magen i uppror och ingenting ville mig väl den morgonen, jag hade sen även tvättstugan.. och William på besök, senare gick jag och William till Gretas, vi var där i 2 timmar ungefär sen åkte vi hem, jag åkte självklart tillbaks till Gretas för att träffa resten av mina vänner som var där, kvällen slutade med att jag missade spårvagnen och ja vart jag hamnade sen är historia.. det är ju tur att man har vänner som ställer upp mitt i natten

det var allt för mig

Kram

Inga kommentarer: