onsdag 21 oktober 2009

Were you born to resist or be abused?


Idag klockan 00.26 den 22 oktober 2009 så bestämde jag mig för att radera min första blogg jag skapade för ungefär 3 år sen, jag använde den knappt, så beslutet var lätt en blogg räcker.

så denna vecka har jag inte gjort NÅGONTING alls, jag hade min första 8 timmars jobb dag i måndags, jag är nog en av dom få som faktiskt tycker om att jobba, men just nu så hindrar denna kris i världen mig att jobba, ska till arbetsförmedlingen nästa vecka och redovisa lite vad jag har gjort under denna månaden, det blir mycket enkelt jobbade en dag denna månaden och sökt en massa jobb, det kommer bli väldigt kul att gå dit och informera dom om detta...

imorgon eller idag klockan är ju efter 00.00 ska jag Handla mat, betala räkningarna och vänta på helg. på Fredag ska jag ta det lugnt, på Lördag ska jag till Världkulturmuseét där det kommer att vara föreläsningar och en massa annat, sen senare på kvällen ska jag nog till Club Rainbow och dansa som aldrig förr.

Det kommer bli en bra helg..

Ha det bra
Malin




Inga kommentarer: