lördag 5 december 2009

18 dagar kvar!!!


Idag har jag haft tvättstugan, städat, och besökt min mamma, det är nog allt jag har gjort, och att det även är 18 dagar kvar tills det är julafton, vad tiden går fort när man tänker efter, vad har man egentligen gjort detta år vad man minns och samtidigt vill kanske inte minnas så väl som man gör. har man haft några spyattacker i år som man kanske vill glömma bort jadå det har jag. en hel del faktiskt, har jag gjort någonting jag skäms över?? nej det har jag inte är rätt så stolt med allt jag har gjort..

det jag är nog mest stolt över är nog HBT-Festivalen med ungdomslounge på VKM och en stor manifestation som var den 17 maj Då jag pratade inför drygt 250 människor, jag verkligen trottsade allt genom att ställa mig upp och prata inför människor jag lyckades göra någonting som jag verkligen inte klarar av att göra. det är någonting att vara riktigt stolt över..

Det var allt för mig
Malin

Inga kommentarer: