torsdag 3 december 2009

The Hunger



Jag har inte skrivit i denna blogg på ett bra tag nu. jag måste nog skärpa mig lite och börja skriva i den mer än vad jag gör..

men i alla fall. vad har hänt, jo jag har tagit sprutan mot svinis. en onödig spruta egentligen men aja vad ska man göra åt det. det man kan göra nu är att vänta på alla biverkningar vem vet man kanske upptäcker någon ny biverkning som att armen ramlar av eller något..

Igår var det onsdag! Vilket betyder RFSL som vanligt det var Filmvisning en dokumentär som handlade om hur homosexuella lever i Uganda den var lite intressant att se på.

sen i Tisdags så var det ju även Worlds Aids Day. som jag var med och medverkade på i Några timmar, var inte meningen egentligen men jag fastnade där eftersom jag inte hade något bättre för mig.. men det var kul det med

Sen i Måndags så jobbade jag. sen gjorde jag inget mer..

och i helgen som var nu så var jag i Linköping på en medlemsträff. den var rätt så omtumlande men ändå väldigt bra, jag lärde mig mycket under den helgen..

och nu I helgen så ska jag. imorgon till ett par kompisar och ha det trevligt, sen lördag ska jag äta middag hemma hos mamma.. och på Söndag ska jag baka pepparkakor med min syster :D

det kommer bli en bra helg det känner jag på mig!!!!

Kram
Malin

Inga kommentarer: