onsdag 13 januari 2010

är du lycklig Malin?


det är 2010 nu vad hände med mitt liv egentligen?

Detta år kommer bli mitt sjätte år här i Göteborg.
i 6år har jag bott i västra Götalandslän och vad har man gjort under dessa 6år jo man har varit både Vice och ordförande i RFSL Ungdom Göteborg.
Man har gått klart skolan bara det är ju något. och sen har man också förlorat vänner och även vunnit,
sen har man ju även bott i kollektiv och flyttat hemifrån. när man tänker efter så har mycket hänt under dom här sex åren!!

men Ändå så känner jag mig för det mesta deprimerad, ligger sömnlös på nätterna, äter inte ordentligt, jag ser ingen mening med mitt liv jag arbetar som timvikarie inom olika förskolor i Mölndal, jag går en jobbcoach grej i kungsbacka. jag får 250 kr om dagen från försäkringskassan.
jag säger till andra att allting ordnar sig frågan är om det gör det för mig!! jag kommer att vara arbetslös för resten av mitt liv antagligen, att vara arbetslös är inte min grej..! det finns 670 jobb att söka i Göteborg. det är fan ingenting.

så svaret på frågan om jag är lycklig så är svaret NEJ det är jag inte.

Inga kommentarer: