lördag 23 januari 2010

Fest....!!!!!



igår var det fest hemma hos mig.. det var en rätt så trevlig fest, sen efter festandet så blev det utgång till GRETAS, på Gretas så var det väll öh mindre roligt så jag gick därifrån rätt så snabbt. lika fort som jag kom gick jag iväg. jag har tappat min Gretas sting lite jag ser inte det roliga i Gretas. men aja den kanske återkommer någon gång vem vet..!!!

det är snart dags för RFSL Ungdom Göteborgs årsmöte den 13 februari. jag ska väll stanna kvar i styrelsen men vet inte om jag ska fortsätta som ordförande. men det återstår och se...
sen är det även dags för RFSL Ungdom F.S att ha sin kongress mitt ute i ingenstans den kommer väll bli intressant. ojoj det händer mycket nu med årsmöte, åka iväg på kongress, planera inför HBT-festivalen. sen ja mycket som händer nu för tiden..

imorgon ska jag till kungsbacka. och bara det är ju hemskt med det kommer säkert gå bra..

Kram
Malin

Inga kommentarer: