tisdag 2 februari 2010

Bläääää


Idag tog jag mig en ordentlig titt i spegeln. ett misstag jag inte borde ha gjort insåg att jag är lika ful och fet som en jävla kossa, jag hatar min kropp som är formad som ett timglas, insåg snabbt att någonting bör göras, imorgon så ska jag spendera pengar på ett gym kort ska bli fitt till sommaren för nu har jag fått nog vill kunna se mig själv och vara glad över det jag ser istället så får jag se någonting som jag inte tycker om nämligen min kropp..
nej fy jag är verkligen inte nöjd med den..
jag är inte stolt över min kropp och hur jag har misshandlat den under mina 22år som jag har levt.

så idag så bestämde jag mig att imorgon så ska jag ta tag i saken och göra människor runt omkring mig glada, det är inte alltid så kul att få höra att man behöver gå ner i vikt när jag redan vet att jag måste.

10 saker som ska hända under detta år!
1. Börja på ett gym
2. Gå ner massor i vikt
3. Bättra på mitt Självförtroende
4. Skriva ner minst 10 bra saker om mig själv och förvara det någonstans
5. Äta mer Regelbundet
6. Sluta kritisera mig själv
7. Börja ta tag i saker och inte lägga det åt sidan
8. Börja ta hand om mig själv bättre
9. Bli mer positiv
10. Se till så att människor omkring mig blir nöjda med mig

det var allt för mig
Malin

Inga kommentarer: