måndag 1 februari 2010

Allt eller inget!!!


Fredag
I fredags så vaknade jag vid 11-tiden, gick till systemet, åkte iväg på förfest i partille runt 19.00 tiden, sen efter det så var jag och sega på Centralen med min hamburgare från Burger King. sen gick jag till Park Lane, och där är alla minnesluckor. park lane är ett hemskt ställe egentligen man har inte ens kul där. men denna gång så var det faktiskt rätt så trevligt att ju tråkigt vissa tillfällen, fick hångla men det får jag ju för det mesta när jag är ute, sen minns jag Mcdonalds sen hände det en massa, och jag kom hem runt 5.30 tiden ungefär

Lördag
jag vaknar av att min telefon ringer 9.00 det är min mamma som undrar om jag ska med till olika second hand affärer, vilket jag gör också, det är även ett mirakel att jag kan stå på benen runt den tiden. sen efter det så var jag barnvakt i några timmar. under dagen så kände man sig verkligen som att alkoholen hade tagit sin rätt och straffat mig på höga nivåer.

Söndag
jag var på bio idag. vi såg up in the air, det var en seg men ändå rätt så bra film. hade väll inte så mycket handling, men den var bra ändå lite smått rolig också..

Imorgon är det åka till kungsbacka som gäller... jag hoppas på en stor kraftig magsjuka tills imorgon så jag slipper...

Kram
Malin

Inga kommentarer: