måndag 1 mars 2010

Boring...!



Ska snart Bege mig iväg till Socialkontoret i Mölndal, för att sitta där och söka Jobb.. jag som tycker att jag sitter så fint vid en dator Hemma.. men så är reglerna när man är arbetslös, får sitta där 2 dagar i veckan och söka jobb..

Sen efter detta. så ska jag bege mig iväg för att träna. idag när jag vägde mig så visade den snabbt på 65 blev glad i en sekund och tänkte att jag kanske har hamnat under 70 strecket, men nej. min våg är en dum skitvåg.. som ger mig falska förhoppningar,
det har ju skett en minskning på några gram så jag får väll vara nöjd antar jag. alla minskning är bra.. men ska träna för fullt nu. har lagt till måndagar nu till min träning..


men aja nu ska jag sätta på mig kläder. och bege mig ut i snön.. jag tror förresten att jag hörde regn inatt.. det betyder ju att snön sakta men säker försvinner hoppas jag.


Update

tänkte göra en liten update för dagen..
det jag har gjort idag är detta:
Suttit vid en dator och kollat Jobb.
Besökt ungdomsmottagningen och bokat tid till gyn för att se om allting står rätt till i mitt Garage.
Handlat Skinka till min pizza
Lagat Pizza..
Ställde in träningen idag för jag blev lite depp.

det var min uppdatering för dagen..

//Malin

Inga kommentarer: