måndag 24 maj 2010

All that I've got.


Hade min våta dröm med mig på tåget på vägen upp till Stockholm

jag vet att jag skulle skriva om min söndag idag. men nej det tänker jag inte istället så hade jag tänkt skriva om en tanke jag länge har haft..

jag har gått och tänkt när det börjar närma sig födelsedagar att det spelar ingen roll hur gammal man än är. utan man förväntar sig alltid att få en födelsedagspresent av sina föräldrar, men hur ofta ger man sina föräldrar presenter?? man förväntar sig även att man fortfarande ska få julklappar av dom. men det är inte alltid att man ger tillbaks..

så hur länge ska man förvänta sig att man får presenter? jag är nu 22 fyller 23 till sommaren jag har ingen aning om när det kommer att sluta men jag vet att jag kommer bli besviken om jag inte får någonting när jag fyller år

aja det var allt jag hade funderat på

//Malin

Inga kommentarer: