måndag 31 maj 2010

Monday, Monday....

Jag hatar måndagar.. speciellt sådana måndagar när man inte orkar gå upp när sista alarmet går och man vet att denna måndagen kommer att gå åt helvete bara för att det är måndag och första dagen på veckan efter den långa lediga helgen.

men fan nu ska man väll inte klaga dagen gick ju ändå helt okej. ska få tillbaks min högersko som jag lyckades ta fel, den ska jag få imorgon, så jag är glad. sen har jag även tränat idag. kondition i en timme ungefär så jag är nöjd.. och det bästa snart är måndagen över.. bara några timmar kvar..

sen är det ju helg igen. då ska man ha möte med RFSL Ungdom och ha passa systern samt sova ut


tänkte skriva lite om mina skador jag har fått problem med under dessa två månader då jag har varit praktikant..

har börjat få problem med min Högra häl, samt problem i vänstra handleden, samt känningar av en gammal skada i vänster foten. det är inte roligt när man har praktik och går med ett par förstora skor, inte kul jul direkt.

Det var allt för mig

//Malin

Inga kommentarer: