söndag 6 juni 2010

Helgens mysterier..


I Fredags så sålde jag min själ för att gå till Klubb Barbee, innan det så var jag hos en kompis och grillade, det var trevligt sällskap och så tydligen så lovade jag att jag skulle ha barn om 6år så ja det ser man ju fram emot, hur vi skulle göra barnet var enkelt bara använda en ketchupflaska och spruta i så händer det saker.. men fredagen var rolig och fick en ny vulgär fräckis på köpet så det var kul...

Lördagen..
Spenderade hela dagen med min fina Robin, vi handlade mat till mig och till grillningen sen så var vi på någon Ö någonstans och grillade, och träffade massor av roligt och trevligt folk. så jag hade en rolig lördag..

Söndagen..
har inte gjort så mycket mest passat min prickiga lillasyster som gått och fått vattkoppor stackarn. sen har jag väll suttit vid datorn nu ska jag snart bege mig till Mölndals bro och kolla på när Ken ring uppträder..

over and out
Malin

Inga kommentarer: