lördag 12 juni 2010

dont you worry it'll all work out


Ursäkta bilden men året var 2006

JAHA.. snart var denna helg över, idag så har det varit en händelserik dag, det började redan Natten till idag, då jag råkade skälla lite, någonting brast i mig, så jag blev lite arg om man säger så. men så kan det gå när man spenderar kvällen på Gretas vad som helst kan hända får skylla på att det var för mycket alkohol i mitt blodsystem.

så dagen idag varit mycket att tänka på + möte med RFSL Ungdom, gud ja mycket som händer.
fick ett fint samtal igår också, jag fick jobbet på ålderdomshemmet, jag börjar redan på måndag det kommer bli hur grymt som helst ser mycket framemot det.

men annars så har dagen gått bra, lite snabbt bara så har den flugit iväg, men imorgon kommer det nog bli en ännu bättre dag med förhoppningsvis en mer dramafri dag.

Det var allt för mig

//Malin

Inga kommentarer: