tisdag 8 juni 2010

Glad över sitt FLÄSK


Idag när jag besökte gymmet och stod i omkläningsrummet så såg jag en anorektiker. det var fan i mig bara revben på kroppen. SEXIGT eller inte. nej det var inte snyggt såg ut som om hon skulle gå sönder när som helst fanns liksom ingen hållning i kroppen det var mer äckligt än vad det såg bra ut. stackaren behöver nog hjälp så blek och mager som hon var.. det fick mig och tänka på mitt egna fläsk, finns några hekto/kilo behöver jag ju gå ner. men va fan låt de ta den tid det tar och sluta gnäll om att jag behöver gå ner i vikt Tack och hej..

men i stort så har väll dagen varit helt okej. ska upp tidigt imorgon och åka hem till mor som ska välja mina kläder som jag ska ha på min fotografering imorgon, det blir nog bra hoppas jag..

sen ska jag på någon föreläsning som är obligatorisk..

HAJ DOH

//Malin


Inga kommentarer: