tisdag 22 juni 2010

The worker is working


Idag har jag en meningslös dag allt känns totalt meaningless, men aja sånna dagar är väll också tillåtna ibland, idag har i allafall hunnit göra en massa ringde F-kassan förut och försökte leka smart men fan vad mycket jag förstod efter det samtalet så jag får besöka arbetsförmedlingen och försöka hitta något svar där eftersom F-kassan vill veta hur länge jag har varit arbetslös och när jag skrev in mig. och så vill dom även veta, när jag hade min senaste anställning så ja det får väll bli ett samtal dit också.

nu håller jag på att städa men har tagit en paus har köket kvar. det tråkigaste kvar som man säger, disken har blivit ett enda stort berg, tallrikarna är slut då vet man att nu är det dags att ta tag i städningen.

men aja det var allt för mig

//Malin

Inga kommentarer: