lördag 28 augusti 2010

blööh



igår var det utgång, kom hem vid 6 på morgonen. så går det när man inser att sista spårvagnen har gått och måste vänta tills den börjar gå igen,. vilket är runt 5tiden kollektiv trafiken på natten är inte den bästa om man väljer att stanna tills dom stänger, så har man ju inget val än att vänta.

var ute på park lane igår blir alltid lika uttråkad när jag väl är där man går runt i cirklar hela tiden. man går motsols och medsols för att ha någonting att göra och inte vill man gå hem heller för att man kanske missar någonting om man går hem

men i alla fall idag kommer min mor hem hon har varit på Öland ett bra tag nu så ja nu är det dags att hon kommer hem igen. får se om jag besöker dom idag eller imorgon,
ska ha möte idag vill inte, jag kanske skulle ha hoppat av styrelsen när jag väl hade chansen till det

det var allt

/Malin


Inga kommentarer: