tisdag 24 augusti 2010

blubbeli


så här såg man ut för ca 2år sen och jag har gått upp i vikt sen dess
det är sorgligt men har som mål att innan jul så ska jag gå ner dom kilorna jag har gått upp

Dagen började kaotisk med en gråt attack för att mitt liv är åt helvete men inget man kan göra åt saken. alla dessa jävla räkningar som dimpar ner i brevlådan får mig att må psykiskt dåligt om man ändå hade ett jobb så man kunde betala allt så man slipper oroa sig för allt, aja man kan ju inte göra mer än att söka jobb och förhoppningsvis så kanske man får ett förr eller senare.

Idag har jag även lagt några pärlplattor det känns faktiskt bra att man har kommit ner till 5års nivån och tycker det faktiskt är kul att lägga en pärlplatta och faktiskt gör det för att man har för mycket fritid.

har även hunnit med att träna också för första gången på 4 veckor, samt även hämtat syster på dagis. imorgon ska jag åter till gymmet sen ska jag kanske eventuellt åka in till stan vi får se om jag orkar och har råd att åka in till stan.

det var allt

//Malin


Inga kommentarer: