torsdag 14 oktober 2010

I must belong somewhere.

Brandbergens Centrum, spenderade man mycket tid i sina unga dar
nu 5 år senare så bor man några mil bort och 5 timmar med tåget.

Tänkte jag skulle blogga lite. läste i GP att kungaparet Victoria och Daniel kommer besöka hammarkullen, jag önskar dom all lycka i världen. där vistas man ju inte efter mörkrets inbrott, men ja det är nog för en snabb visit. det var någon skola tror jag det var jag vet inte jag läste bara att dom skulle besöka hammarkullen

Idag har jag inte gjort så mycket hade jobbcoach i morse det var väll sådär kul med tanke på gårdagen då jag träffade några kompisar då bjöds det på cider efter cider, så kom hem småfull och skulle upp klockan 8 roligt värre. men sen så har dagen mest rullat på, timmarna har bara flugit förbi. ja som alla andra dagar så går dom fort förbi, det är nu man undrar vad som hände med sommaren den är ju LIKSOM över för längesen och man gjorde ingenting.

men har saker att se fram emot en kryssning nu i november samt en Berlin tur i december så det kommer bli hur bra som helst.

det var allt för mig
//Malin


1 kommentar:

Toni sa...

ooh wheres your cruise?