tisdag 12 oktober 2010

hfsdjk


så här såg man ut förr nu för tiden är håret kortare och två år har gått



Jag tänkte skriva lite om min helg. då jag som faktiskt erkänner det själv VAR ett riktigt svin. ja min elaka sida kom verkligen fram i lördags då jag var ute och festade lite och fick några liter alkohol i kroppen. eller jag överdriver nu med några liter men ja ni förstår säkert vad jag menar en snefylla kallas det med finare ord..

ja vad gjorde man mer i helgen? min SÖTA underbara Willy fyllde 25 i fredags så det firades med glädje, alkohol och singstar en massa god mat och en mycket god tårta.

det var nog allt

//Malin

1 kommentar:

Toni sa...

are you trying to grow your hair again?

sounds like you did lots of partying! i drank so much last weekend, especially Friday night. I wasnt even at a party or anything haha.