måndag 4 oktober 2010

outsider



Min ny Frissa som blev alldeles för kort
men herrejesuses det växer ut igen..
(bilden tagen på kims jobb där jag jobbade i helgen)

För övrigt så här mitt i natta. så lider jag av tråkighet/trötthet vet nog inte vad som är värst. vill också påminna folket om att det nu är oktober månad och jag kan fortfarande inte förstå att sommaren är över sen lång tid tillbaka allt gick så väldans fort..

men i alla fall såg outsider idag. handlade om en tjock människa som vägde 340 kilo magen hängde ner till knäna och lite till, det var hemskt så jag bestämde mig i all hast att själv börja träna minst 5 gånger i veckan 2 timmar per pass då ska jag nog klara mig från att inte väga lika mycket.

vad ska man mer göra imorgon ja det får man se imorgon. då jag ska upp redan vid nio klockan tio ska jag vara på gymmet sen så hoppas jag att dom ringer mig från bemanningen också så jag får jobba då tränar jag ju efter jobbet..

det var allt

//Malin

Inga kommentarer: