lördag 9 oktober 2010

Grattis.!

En Gammal bild inser att jag
behöver fler bilder på mig själv.!


igår var det Willys (nej inte butiken en riktig människa) Födelsedag det firades rejält men en liten hemma fest hos han samt en sväng till Gretas där jag träffade en massa roligt folk.
senare på kvällen så stormade jag ut från Gretas. jag blev arg och är lite små bitter fortfarande är så jävla trött på att bli behandlad som om jag vore skit av en viss människa, jag duger bara när han vill umgås men så fort jag vill någonting så är det alltid antingen jag kommer snart eller jag är på väg och sen dyker han aldrig upp. det hände igår i alla fall, han kom aldrig trotts att sa till mig i telefon att han skulle komma så när jag ringer två timmar efter han sa att han var på väg så är han fortfarande hemma.
så jag blev arg och stormade ut från Gretas Lokaler som den glada lilla bittersak som jag faktiskt är..

men ja sen kom sanna och lugnade ner mig och vi hittade en jätte telefon som man kunde trycka på.

det var allt

//Malin

Inga kommentarer: