torsdag 25 november 2010


Denna bild bjuder jag på!!!

har inte bloggat på ett bra tag känner att det kanske var dags nu. idag så gick man upp tidigt redan vid 8:00 för att man skulle till polisen för att fixa sig ett nytt legitimation, trotts att mitt som jag har nu går om 3år, det är bra att ha ett nationellt också eftersom man ska till berlin över nyår.

sen efter det så skulle man iväg på jobbcoach som började 10:00 fick ingenting direkt utav det men var där för syns skull. sen efter det så åkte jag hem beställde kebabpizza är fortfarande smått mätt efter det. sen så har man handlat på maxi och nu sitter man här och gör inte så mycket.

har nyligen insett att jag behöver få bättre själv disciplin har inte tränat alls denna månad vilket känns för jävligt rätt utsagt, började ju träna i februari men märkte ingen skillnad alls.
ja man har ju svårt att se förändringar själv.

nej det var allt

Malin

Inga kommentarer: