tisdag 30 november 2010


jag vill va psykopat ett krig i huvudet gör min värld till något underbart
-Martin Svensson

Idag är det tisdag. har insett att min blogg verksamhet den senaste tiden har inte varit den bästa om man säger så. men DECEMBER månad så lovar jag en förbättring då lovar jag ett blogginlägg om dagen fram tills den 28 December då jag är borta i 4 dagar..

Denna helg fredagen var hur bra som helst, lördagen var för jävlig tack till den personen som gjorde att min lördag slutade dåligt. har nog aldrig varit så arg, ledsen och besviken på någon i mitt liv, eller jo det har jag visst men det har inget med denna sak att göra. förstår inte hur man kan bete sig så dåligt som du gjorde men det är okej med mig om du vill avsluta 4års vänskap det är lugnt

idag har jag jobbat på en skola, det gick hur bra som helst, är sjukt trött nu.. imorgon så händer det en hel del om jag inte jobbar så ska jag först hämta ut mitt legitimation hos polisen som kom idag. sen ska jag till ungdomsmottagningen, sen efter det så ska jag till mitt gamla jobb på besök när jag ändå är i kållered på besök så får man passa på. sen efter det så ska jag till ett jobbcoach möte som börjar 13:00. sen så har jag bokat tvättstugan men nu kom jag på det undra om jag hinner. med tanke på att jag ska stå i stan också då det är World Aids Day..

sen Tors - Fred så jobbar jag.

det var allt för mig

//Malin

Inga kommentarer: