söndag 14 november 2010

Kryssning/paradis hotell/Hammarby


Denna dag är en fin dag oavsett om mitt lag förlorade så kommer dom alltid ha en stor plats i mitt Grön vita hjärta..


Idag så har jag våldtagit mitt huvud bokstavligt talat. jag har kollat på skräp TV. jag kollade på Paradis HOTELL och jag kunde inte sluta titta det blev som ett beroende när jag kollade igenom repris efter repris. jag tycker inte om tjejerna för dom är alldeles för mycket, jag tycker inte om killarna heller jag förstår inte hur man kan vilja titta på sånt här, men ändå så gjorde jag det kommer säkert våldta huvudet flera gånger genom att titta på det TILLS Emelie Åker ut då blir jag nöjd med livet. mer falskare person kan man ju leta efter.

ja vad har hänt mer? jag var på kryssning Torsdag - Fredag och på den så hände det en hel del vill jag lova, det var skandaler hit och dit drama för fulla muggar.
kändes tråkigt att komma hem, vilket det har gjort nu en tid. jag vill flytta någon annanstans där jag bor själv. jag trivs som bäst när jag är själv.

ja det var allt för mig.

//Malin

Inga kommentarer: