fredag 5 november 2010

Whats the point?


En bild från när jag i 8onde klass

nu kommer det lite frågor som jag fint ska besvara
1. Stänger du av mobilen när du sover? nej verkligen inte den är på 24/7
2. Vem såg dig senast naken? Spindeln i duschen
3. Hur såg du ut på högstadiet? Så som jag ser ut på bilden
4. Hur kommer du se ut om tjugo år? jag kommer vara snygg då med
5. Hur var du på dagis? Lite blygare än vad jag är nu
6. Hur är du att ha som arbetskamrat? Jag är perfekt
7. Har du celluliter? ja klart jag har dom kommer med åldern
8. Biter du på naglarna? ja en av mina många laster
9. Har du något handikapp? är livrädd för fåglar det är mitt handikapp
10. Är du rädd för att få hängbröst? nej jag längtar till den dagen då jag kan slänga upp dom över axlarna
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? jag tror inte på gud så jag vet inte detta
12. Svär du? jag har mina svagheter
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Sällan
14. Hur homo är du på en skala 1-10? någonstans mittemellan skulle jag tro
15. Tror du på utomjordingar? ja varför inte
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Kebab
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Pannkakor jag skulle springa därifrån
18. Har du blivit arresterad? Nej sånt sysslar inte jag med
19. Ljuger du? man ser rätt igenom om jag skulle ljuga så nej
20. Har du kysst en polis? ja i mina drömmar
21. Är du rädd för Securitasvakter? Nej det är jag inte
22. Har du någonting att dölja? inte vad jag vet nu
23. Vad har du på din nyckelknippa? Nycklar
24. Är du/har du varit gift? Nej ingenting jag planerar heller
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvän/flickvän från krogen?
Beror på hur full personen i fråga är
26. Kan du laga cyklar? Nej skulle inte ens försöka
27. Kan du fixa med bilar? Nej inte direkt
28. Brukar du köra om? har inget körkort
29. Kan du baka bröd? nej det kan jag inte, har dock aldrig försökt
30. Vet du hur man frostar av en frys? klart jag vet
31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Det vet jag inte en komediserie kanske

Inga kommentarer: