onsdag 1 december 2010

Min dag..!

min dag idag, började så jävla dåligt, ja man kan säga att det var den värsta morgonen på länge. det började med att jag var 5 minuter försenad till ungdomsmottagningen insåg en timme efter det att jag antagligen inte kommer att komma in och att jag har bättre saker för mig än att sitta här och vänta. satt i en hel timme, det är ju inte det roligaste att sitta och vänta. vilket gjorde att jag inte längre hade tid att hämta mitt nya legitimation hos polisen utan fick snabbt bege mig till Järntorget där jag skulle ha ett jobbcoach möte som började 13:00 det tar ju sin tid att komma dit också så man kan säga att jag var lagom bitter på hela situationen.

men dagen blev senare bättre då jag besökte nordstan där det var Worlds Aids day. var där i några timmar. sen så begav jag mig till BR och inhandlade en hello kitty dator till min syster (gissa vem som kommer vara favoriten över jul) sen var jag även på RFSL

och nu är jag hemma!! och insåg precis att dagens matintag har varit en äcklig kebab som jag slängde i mig på järntorget fy den var riktigt vidrigt ingenting slår nordstans kebab..
sen även en cheeseburgare.

nej det var allt för mig

//Malin

Inga kommentarer: