måndag 10 januari 2011

Göteborg vet inte hur man plogar!!!


Idag har man varit ute på äventyr till FRÖLUNDA TORG och där vill jag lova det var som att gå in i en annan värld. jag och Kim hittade köttfärs för 20kr det var ju rena rama kapet vad billigt.. så det passade vi på och köpa..

sen tog vi spårvagnen in till brunnsparken för att där inhandla en ''nyttig'' munk. god var den sen så åkte vi åt varsitt håll.. jag åkte hem till mig och nu har jag inte gjort någonting sen dess..
jo pratat med Robin i telefon det är väll det jag har gjort och överlevt isen


3 kommentarer:

Kiiimpa sa...

Seriöst, det där fotade du inte idag va? Isåfall undrar jag hur jag kunde missa haha.

Malin sa...

haha, nej det gjorde jag inte :) det är en gammal bild från när jag gick en promenad till ditt jobb :)

Kiiimpa sa...

Jaha jag tänkte väl :P haha blev lite fundersam