lördag 8 januari 2011

Idag har man inte gjort så mycket. har för det mesta kollat igenom youtube och tittat på en massa videor av 14 någonting tjejer som kanske inte är 14 vad vet man det enda jag har sett är att dom beter sig som 14åringar..

man kanske själv skulle göra en videoblog där jag säger hur mycket kläder jag handlade och vem jag var med vilken tidpunkt som kläderna inhandlades och all annan onödig information som ingen faktiskt bryr sig om. men det är vad jag har spenderat dagen med..

sen så regnar det ute så det kan ju bara betyda en sak att nu försvinner snön och det är man glad för. jag avskyr snö i alla former snön gör mig lite bitter.. nu vill jag bara ha sommar

jag ska under denna månad planera sommaren jag vet inte vart jag ska men jag vet att jag kommer hamna någonstans jag vet inte än..

det var allt

//Malin

Inga kommentarer: