tisdag 22 februari 2011

10 sanningar om mig själv

1: Jag biter på naglarna
2: Jag slår in paket om och om igen tills det blir som jag vill ha det
3: Jag är inte perfektionist men jag har mina Tvångssyndrom
4: Jag måste alltid låsa in mig på toaletten fast jag vet att ingen är hemma
5: Jag har svårt att hålla tyst
6: Jag är en dålig förlorare, förlorar jag är hela dagen förstörd
7: Jag har lite smygdamp som kommer och går lite som den vill
8: Jag kan ibland bli lite för arg över småsaker
9: Jag blir lätt beroende av spel så därför håller jag mig ifrån spel som jag kan vinna pengar på
10: Jag är en stolt Hammarby:are

Det var allt för mig

//Malin

4 kommentarer:

Toni sa...

my google translator doesnt work on your blog anymore! :(
dont write in english just for me though

Malin sa...

that must suck :( isnt there another translator you can use??

Malin sa...

It did work when i Removed the numbers

Here

I bite my nails
I bet the package over and over again until it becomes the way I like it
I am not a perfectionist but I have some OCD ISSUES
I always have to lock me in the bathroom even though I know that no one is home
I find it hard to keep quiet
I am a bad loser, I lose the whole day ruined
I have a little sneak tumbled as coming and going a bit as it pleases
I can sometimes be a little too angry over trifles
I get easily addicted to games so therefore I stay away from games that I can win money

Malin sa...

I forgott number ten, I am a proud Hammarbyare Witch is a swedish soccer team :)