måndag 21 februari 2011

Hej bloggen och alla min 3 läsare, eller jag vet ju inte hur många som faktiskt läser min blogg men i alla fall idag är det måndag och det har varit den långsammaste måndagen i mitt liv. är det så att denna veckan vet om att man får lön på fredag och har bestämt sig för att göra den så seg som det bara går.

ska snart duscha är planerna då jag inte har duschat på ett bra tag det känns som evigheter sen sist och det är de säkert. jag ska jobba på onsdag fick en tid idag på någon skola som jag inte ens vet vart den ligger men det ska säkert gå jätte bra jag har mina aningar om vart den kan ligga men vette fan får undersöka saken imorgon.

Idag har jag inte gjort någonting vettigt mest väntat på att dagen ska gå. spenderade gårdagen däremot at kims place vi åt och kollade film och så var Olof och hennes inneboende Isac där. så det var väll trevligt som vanligt

det var allt

//Malin

Inga kommentarer: