måndag 30 maj 2011

Denna vecka är det HBTQ-Festivalen. och jag som vanligt stressar upp mig i onödan och tror att allting kommer att gå fel. men aja nu får det gå som det ingenting som man göra någonting åt nu ska jag hoppa i säng och förhoppningsvis kunna sova också denna gång. men man vet ju aldrig det känns ju som en sån här natt då det inte spelar någon roll om man sover eller inte..

sen måste jag även ringa till Vårdcentralen om min rygg och om min mage och om blodet jag har haft i avföringen nu i några månader. men jag har bara inte fått tummen ur att ringa vårdcentralen. för jag har tanken att det löser sig med tiden. men nu har jag även haft så det svider till i magen lite då och då. så hmm ja, jag borde ringa

nu ska jag sova
Natti

1 kommentar:

Toni sa...

Did you call the doctors?