lördag 28 maj 2011

Om jag lyssnar mer än du pratar,
inte talar om mig själv.
Om jag säger du är vacker,
men att det spelar ingen roll.
För skönhet finns inom oss,
om jag ljuger om sånt där.
Om jag säger det går bra nu,
men inte talar om mitt jobb.
vill du ligga med mig då
om sanningen ska fram?


nu är denna helg över. Liseberg var det på fredag såg någon gammal gubbe med namn bryan ferry jag har ingen aning om vem människan är men har tydligen skrivit några hits som man faktiskt kände igen.
sen efter liseberg så var det dags för fest, sen ut på synthklubb blev utslängd från synthklubben för att jag blev för full tydligen jag vet inte det var vad vakten sa till mig efter att han följde efter mig runt i lokalen, men aja istället för att tjafsa med vakten så tog jag fram min nummerlapp hämtade jackan och väntade på mina vänner som var kvar. hmm vad som hände sen är historia men dom som känner mig väl kan nog med säkerhet lista ut vart jag hamnade sen. och jag kan säga att det kändes som vanligt fast utan den där spänningen om att en telefon kan ringa när som helst. men på lördagen så spenderade jag den hemma och kollade på en serie från 80-talet.

nu ska jag laga mat

Kram
Malin

Inga kommentarer: