fredag 6 maj 2011



Idag så frågade jag en kompis vad han skulle göra idag, och han svarade jag vet inte men jag hoppas jag får något ikväll, sen så frågade jag om han inte får något ikväll om han då ville ta en öl eller två med mig? då fick jag svaret MMM.

sen när blev att få knulla mycket viktigare än att träffa sina vänner? är man verkligen så desperat att man hellre väljer att få rulla runt i sänghalmen med någon random person än att umgås med någon som alltid ställer upp när man är behövd?

jag har ju aldrig känt att jag behöva ha sex, jag behöver inte knulla varje helg utan lite då och då räcker gott och väl för mig men det borde ju finnas en gräns för sex kan man få om man vill men ens vänner dom tröttnar till slut och slutar fråga den personen som väljer sex framför att umgås

alla är väll olika och så kan jag inte sätta mig i hans situation heller då han just nu för tillfället är förvirrad och lite vilsen

nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så nu ska jag sluta skriva kram och hej

Inga kommentarer: