fredag 13 maj 2011


Jag VET. jag är nog den sämsta människan på att uppdatera min blogg, jag borde göra det oftare. men det är ju sällan någonting roligt händer i min vardag som känns så här värt att skriva ner i en blogg. så nu denna kväll klockan 23:00 Fredagen den 13onde. så tänker jag skriva lite om vad som händer i mitt lilla liv just nu..

Jag har bestämt mig för att ha en vit helg. inte dricka en droppe alkohol, så är planen i alla fall än så länge man vet aldrig vad som händer helgen är ju inte slut än. imorgon är det ju Eurovision jag hoppas på Irlands bidrag. den fantastiska låten sätter sig på huvudet som en fästing sätter sig på benet

AUM.. snart så börjar jag jobba på öland också i 8 veckor kommer kännas förjävligt att lämna alla mina vänner i göteborg, men kommer få mitt schema snart så I'll be back om jag har någon dag ledig vill säga..

sen efter sommaren så funderar jag på att åka någonstans men jag vet inte vart jag vill åka, men det märker vi då. för iväg det ska jag.

''det var allt'' (<--- Kim jag skrev det för din skull jag vet att du älskar det)


//Malin

2 kommentarer:

Kiiimpa sa...

HAHAHAHA nu var du allt bra rolig! hahahaha.

Malin sa...

Jag kan om jag vill :)