lördag 14 maj 2011


Igår så gick jag och la mig innan 12, jag vet så tidigt på en fredag vad hände där? jag var så jäkla trött att jag inte kunde hålla ögonen uppe en sekund till så då hade man ju inget större val än att släppa på envisheten och bara gå och lägga sig.

Idag så är det lördag och då är det flunsåsparken som gäller. idag är det flunsåsfestivalen, det är någon hiphopish festival vad vet jag. men vädret bådar gott solen skiner så det kan ju inte bli bättre.

Igår så var det ju fredagen den 13onde, lite otur det hade jag igår när jag började morgonen med att slå i knät i en dörr (som om jag inte gör det nästan varje morgon) och så snubblade jag på en trappa (händer mig hela tiden) jag förstår inte varför just fredagen den 13onde är en otursdag man kan ju ha samma otur alla andra dagar också.

nej nu ska jag sluta fundera och ta en dusch och göra mig i ordning för dagen

//Malin

Inga kommentarer: