torsdag 18 oktober 2012

En liten Del av vad som försiggår i mitt så kallade liv just nu..

Denna vecka har hitintills inte varit min vecka. för att kunna beskriva vad som har hänt så hoppar jag två fantatiska dagar till onsdag då allting hände.. 

det började med att jag kom till RFSL. jag har haft mycket att tänka på den senaste tiden att jag inte har haft tid att tänka på HaBiT. så när jag kom dit så fick jag reda på att det redan var handlat som jag hade glömt bort och allt var lugnt tills jag får en utskällning av en som också jobbar på café HaBiT om hur dåligt det var av mig att jag inte handlade och att jag måste skärpa mig.! jag kan tycka att det inte är okej att skälla på mig på det sättet då det är jag som har handlat till det där jävla caféet när ingen annan har kunnat. det är jag som har stått där ensam för att ingen annan vill stå i caféet och så får jag en utskällning om att jag måste skärpa mig.. visst jag älskar mitt RFSL men jag förtjänar inte att bli utskälld för att jag missar en handling. om det inte vore så att jag blev övertalad att sova på saken så har jag fortfarande inte bestämt mig om jag vill fortsätta att ställa upp för jag gör det bästa jag kan och man verkar glömma bort att även jag är en människa

sen idag så fick jag tillbaks min uppgift som jag kämpade med för att få den så bra som möjligt, och idag när jag fick tillbaks den så ska jag få göra om hela uppgiften. för att läraren misstänker att jag inte har läst på. så denna vecka har inte riktigt varit min vecka men jag hoppas på en bättre helg.

men i alla fall nu ska man försöka se ljuspunkten i det hela och tänka positivt om mig själv även när det är svårt jag kommer att klara detta

//Malin

Inga kommentarer: