torsdag 11 oktober 2012

Eftersom jag nu är gått och fått förkylningen from the Devil himself. så tänkte jag nu skriva om 60 saker som du antagligen inte visste om mig men sen efter denna blogg så kommer man få veta 60 saker.. sen är det inte så många som läser denna blogg. men ja det är i alla fall 60saker


1: Jag äter inte pannkakor
2: Tycker att Paprikor borde banlysas från denna planet
3: Jag tycker inte om Fåglar (men det vet nog alla)
3: Jag går aldrig till läkaren om det inte är riktigt Akut
4: Jag älskar pepparkaksdeg och skulle kunna äta upp degen medans jag gör pepparkakorna
5: Jag satt fram till 2012 med I RFSL Ungdoms Göteborgs styrelse nu sitter jag bara med i RFSL:s styrelse.
6: När jag blir engagerad i något så finns det inget stopp.
7: Jag pluggar till undersköterska. bara det är något man bör veta om mig
8: Jag älskar Bridget Jones. (vem gör inte det)!
9: Jag gör allt för dom jag tycker om, det spelar ingen roll vilken tid på dygnet, kan jag ställa upp så gör jag det
10: Jag har inbillat mig att alla kissar på badhus så därför badar jag sällan på badhus mest för att jag inte vill plaska runt i någon annans urin

Det var dom Första 10, nu var det 10 till..

11: Jag tyckte inte från början om Öl nu älskar jag det.
12: Jag dricker inte kaffe.
13: Inte för att skryta men jag kommer ihåg födelsedagar. THATS MY THING
14: Jag suger på Mattematik att när jag gick på lågstadiet, mellanstadiet och högstadiet hade jag EXTRA HJÄLP i ämnet.
15 Jag har fortfarande inte klarat av Mattematiken utan är fortfarande Icke Godkänd.
16: Jag hade en Eminem period när jag var 16 den varade i 3 månader
17: Jag har komplex för hur jag ser ut men försöker att inte tänka på det.
18: Jag är Twitter beroende och skulle inte klara en vecka utan Twitter (samma gäller Facebook)
19: Jag är skitkass på Mattematik.
20: Jag är beroende av Socker.

Det var 20 stycken nu kommer Resterande 10 och det kommer att handla om det ämnet som är TABU  nämligen om SEX.. så här 10 saker ni inte visste om mig angående sex

21:Jag är den som gör om samma misstag om och om igen för jag lär mig aldrig
22: Jag förlorade oskulden när jag var 18 och har sen dess avverkat 11 stycken
23: Jag har haft sex med en av mina bästa vänner
24: Jag har haft sex med Både tjejer och killar men inte båda samtidigt har haft en 3kant men den var med 2 killar
25: Jag gillar Killar mer än Tjejer men visst jag kan väll falla för en tjej, men för det mesta har det varit killar för min del.
26: Jag gillar inte att ragga på krogen vill helst minnas vad jag gör.
27: För mig så är Sex inte allt det kan vara mysigt att kramas också
28: Jag har haft sex vid domkyrkan i Göteborg (tänk på det nästa gång ni går förbi där)
29: Jag ångrar ingen jag har haft sex med. men besluten har väll inte alltid varit bra.
30: När jag märker att någon raggar på mig så springer jag iväg som om ingenting har hänt.

Här kommer det 31-60 

31: Jag har massa med principer men jag följer inte dom själv (lite dubbelmoralisk är jag)
32: När jag hör en låt så vet jag oftast vem artisten är som sjunger den men jag har ingen som helst aning om vad låter heter
33: Jag kan vara riktigt bitchig men jag kan även vara för snäll
34: När jag blir riktigt arg så börjar jag att gråta
35: Jag avskyr när personer jag inte känner kommer fram och pratar med mig när jag sitter på spårvagnen eller bussen
36: Jag kan inte dansa men när jag är full så tror jag att jag är Jennifer Lopez
37: Jag lyssnar fortfarande på Backstreet boys
38: Jag är född och uppvuxen i Stockholm, flyttade till Göteborg när jag var 17
39: Jag är kötterian jag kan inte leva utan kött
40: Jag kan tänka på saker som hände för några år sedan och börja skratta åt det utan någon anledning

41: Jag är jätte dålig på att köpa presenter till mina vänners födelsedagar.
42: Jag är 168 inte för lång och inte för kort.
43: Jag var skelögd när jag var liten.
44: Jag kan inte höger och vänster men har ett ärr som jag kollar på så jag vet skillnaden
45: Jag tycker att gruppövningar är tråkiga
46: Jag gillar inte obligatoriska saker som man tvingas att gå på
47: Jag är en ensamvarg jag gillar min ensamhet
48: När jag var liten sov jag med lampan tänd för jag var rädd för spöken (det gjorde jag fram tills jag var 17 vissa nätter)
49: Under mina 25år som singel så saknar jag ibland närheten av en annan människa
50: Jag använder tumvantar under vintertid för jag inte vill frysa om fingrarna

51: Jag har lärt mig att dricka Vitt vin. men envisas fortfarande med att jag inte tycker om det.
52: Det tar mig en bra stund innan jag tycker om människor
53: Har ett fåtal människor i mitt liv som jag kan sova med.
54: Jag är inte rädd att säga vad jag tycker men håller det oftast inom mig
55: Jag fyller år samma dag som, Scott Foley,  Brian Austin Green och Carl Bildt (15 Juli)
56: Jag vill ha 4 barn men det räcker med 2
57: Jag gillar att lyssna på andras samtal när jag åker kollektivt och brukar ibland sänka musiken i min mp3 så jag kan höra vad dom har att säga.!
58: Jag kan sitta på ett Café i min ensamhet och bara titta på folket som kommer in.
59: Jag tycker om att gå långa promenader men gör det för sällan.
60: Jag har perioder då jag tycker om att städa, och då städar jag allt.. även hemma oss människor


 ja sen har jag nog missat några som att jag packar flera dagar innan jag ska resa iväg någonstans och att jag avskyr russin. men ja detta är det som man kanske inte visste om mig..

Det var allt..
// Malin

2 kommentarer:

Bästa vän sa...

Haha jag visste typ allt!

Malin sa...

haha ja men du ska ju veta allt :)