måndag 8 oktober 2012

I know I am a Sin

Jag har inte bloggad på år och dagar.. jag vet att det är dåligt gjort av mig jag har varit för upptagen med annat. som skolan, Twitter och facebook ja lite av  dom två andra är mina ''nya'' beroenden Facebook har jag alltid varit lite för beroende av men sen kom Twitter in i mitt liv och då ändrades allt. hela min värld och jag glömde bort min blogg.

Jag hoppas jag kommer att börja blogga igen får hitta tid mellan skolarbete och allt som händer nu. det är så mycket som händer i mitt liv just nu eller inte. men ja någon gång så kommer jag att börja blogga igen

Thats it mina medmänniskor may the force be with you

//Malin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tönt! Men ja blogga blogga blogga!
Hihi hihi (tönt på ett snällt sätt å alltså.) see you later

Gissa vem jag är! Haha

Malin sa...

hahahaha jag ska börja med DET VAR ALLT bara för att jag kan ;D