fredag 28 november 2014

Igår var jag och en vän och åt på murveln.. Maten var god efter att jag fick lämna tillbaks den första jag fick. jag åt planka för första gången i mitt liv och man har ju hört hur gott det ska vara..
men till min besvikelse så fick jag en köttbit som smakade bränt och som var svårtuggad det kändes som om man tuggade på gummi och den var inte medium som jag hade beställt.
så kände om jag skulle bli nöjd så var jag tvungen att lämna tillbaks den och få en ny. när den andra köttbiten kom. så kom kocken själv ut och gav mig maten och han hade även med sig min köttbit som jag hade skickat tillbaks för den vara minsann medium i mitten.
jag vet inte riktigt bemötandet kändes väl inte som det bästa från kockens sida då det är ju viktigt att deras kunder blir nöjda med vad man beställer och så ska en köttbit inte smaka bränt och det ska inte kännas som om man tuggar på gummi.
den andra köttbiten som jag fick in smakade mycket bättre den var så mycket lättare att tugga och den smakade inte bränt så tillslut så blev även jag nöjd, även om kocken ville verkligen bekräfta att han inte hade gjort något fel med den första köttbiten.

jag går sällan till Murveln men man förväntar sig att man ska bli trevligt bemött och inte bli dåligt behandlad för att man väljer att skicka tillbaka sin mat som smakade vidrigt.

Inga kommentarer: