måndag 1 december 2014

Känner mig just nu så fruktansvärt ensam. jag har massor av människor runt omkring som bryr sig. men ändå saknas det något. 

jag saknar dig mer nu än någonsin, det är jobbigt vill kunna ringa dig men vet att du inte kommer att svara. vill kunna prata med dig men vet att det inte går. vill höra din röst en sista gång, vill känna din närhet. på onsdag ska du begravas och vad händer sen. hur går man vidare efter detta, det kanske låter fel att säga det nu men jag säger det ändå det känns som om jag har förlorat en stor del av mig själv. 

jag går till jobbet men även där känner jag att jag inte orkar jobba.. jag älskar mitt jobb men det känns inte kul att gå dit. jag går till jobbet för att få tankarna på annat. när jag kommer hem igen så börjar jag att tänka, tankarna går som på räls men som inte hittar någon slutstation. 

man har så många fina minnen tillsammans. det enda jag vill är att ha tillbaks dig vid min sida. jag hoppas du har det bra nu vart du än befinner dig och att du vakar över mig.

Inga kommentarer: