tisdag 9 december 2014

Denna dag är det inte bara Anna-dagen (min namnsdag) det är också Teds födelsedag, idag skulle han ha fyllt 31år.

Saknaden är enorm, det känns helt ofattbart att du inte längre finns. det enda jag vill är att lyfta upp luren och ringa dig bara för att få höra din röst igen. vill känna din närhet vid min sida. vill lägga huvudet på din bröstkorg och höra ditt hjärta slå. så mycket som jag aldrig kommer att få göra igen,

vissa dagar är bättre än andra, jag går med tron som jag för det mesta gör att allt löser sig. livet är en bergochdalbana, just nu är den på botten men åker snart upp igen hoppas jag.
jag tar det steg för steg.




Jag saknar dig Ted!
''Grattis på Födelsedagen fina du, Jag saknar dig mer än vad ord kan beskriva,
hoppas du har det bra vart du än befinner och att du kommer och hälsar på mig lite då och då,
Allt känns så ofattbart, vill bara kunna lyfta luren och ringa dig så jag kan höra din röst en sista gång, saknar din närhet något enormt.
Jag önskar jag tog chansen att säga att jag älskar dig, och att jag saknar dig
Puss och kram Din Malin.''


Inga kommentarer: