onsdag 10 december 2014

Idag har det ändå varit en bra dag. jag har sovit största delen av dagen. så idag har jag inte fångat dagen. men det känns okej ändå, jag behöver inte alltid göra saker på dagarna utan det är okej att sova bort den också.
Speciellt nu när livet är lite upp och ner och man har humörsvängningar som heter duga. ena stunden är man glad och skrattar och har roligt andra stunden är en blandning mellan gråtfärdighet och ångest.

jag är glad över så mycket i mitt liv. jag har underbara vänner som lyssnar på mig när jag mår dålig, jag har en fantastisk familj som alltid ställer upp. jag har ett jobb som jag trivs med. jag håller just nu på att ta körkort. jag är vice ordförande i en RFSL Ungdom sydväst, jag är med i valberedningen för RFSL Göteborg.

även om jag också kan känna att mitt liv behöver en paus så jag hinner stanna upp och tänka så känns det ändå bra att man har så mycket som händer runt omkring en.












Inga kommentarer: