måndag 15 december 2014

Idag var jag på bio och såg Håkan Hellström på Ullevi, eftersom jag inte kunde se honom live, så var det en fantastisk film att se på. så mycket som denna person betyder för så många både för mig och andra, det känns bra att tillhöra en av dom som älskar Håkan Hellström. man känner sig stolt över honom på ett sätt som är så svårt att förklara. men att han lyckades, han är en förebild för så många.

jag var och såg filmen själv kände att jag behövde lite ensam tid, det var ett tag sen jag gjorde någonting för mig själv. detta har varit en bra dag och kväll nu försöker vi se ljuset i tunneln, det finns en framtid för mig också.
efter filmen så tog jag en långpromenad hem. och fick tid att tänka på allt och ingenting, allt löser sig med tiden, det finns en tid och plats med allt som händer.



''Det bästa har inte hänt än''.


Inga kommentarer: