söndag 14 december 2014

Jag började prata med en person igår av från en sida på internet. och kände mig väl inte riktigt på träff-humör. men ändå på rätt så gott humör att vilja prata med någon ny. så skriver en person till mig verkar trevlig till en början så jag svarar personen.
sen kommer frågan om jag ville ses och jag svar Nej inte idag men kanske en annan dag..! så tänker inte mer på det så loggar ut från denna sida. och loggar in igen idag.
så har denna person skrivit till mig igen med frågan varför jag inte ville ses och jag svarar att man ibland inte vill träffa människor..
och så undrade denna människa om jag ville ses idag istället. och jag sa nej men att det finns andra dagar att ses på istället, och denna person svarar tillbaks, Nope, du har bara chans att träffas idag!!

okej jag tänker nu outa denna personskön eftersom det finns ingen respekt nog att få bli en hen. detta är då en man/pojke,

min fråga är egentligen hur begåvad är man när man tror att vi som identifierar hos som kvinnor går på detta?? att det bara finns en chans att ses idag eller här och nu. det finns så mycket bättre människor än så. det är bara att tacka och gå vidare med livet. det finns så mycket bättre personer där ute.

Denna man/pojke, var enligt den sidan på internet 28 år gammal och man kan ju tycka att en så pass gammal människa, kan ha lite mer vett bakom pannan än så.

Nej man får stå upp för sig själv det finns så mycket bättre människor där ute som är mer värd din tid.





Inga kommentarer: