onsdag 13 januari 2016

Detta inlägg kommer att handla om min familj. och inte om den familjen som man kan tro att det för ja min mamma, pappa och mina syskon med mera, dom ingår ju i min familj och har en obligatorisk plats i min familj kategori.

men en familj kan innebära så mycket. det kan vara den relation man har till sina vänner och djur. eftersom mina föräldrar bor på olika ställen runt om i Sverige. en bor i Stockholm och den andra bor på Öland.

så har jag min egna familj här i Göteborg som består av mina vänner och mina katter. man föds in i en familj men man får en ny längst med vägen och det behöver inte innebära blodsband..

Jag tror att man kommer få nya familjemedlemmar längst med vägen, vissa kommer man att tappa kontakten med och andra inte..

det kommer alltid att finnas personer som lämnar en stor markering i livet och dom ska man hålla fast vid och aldrig släppa taget.



Inga kommentarer: