tisdag 12 januari 2016

har dom senaste veckorna haft ett Doctor Who Maraton. har sett 8 säsonger på netflix fast har bara sett dom från 2005.
så nu kommer jag säga detta som alla andra gör som ser Doctor Who för första gången.. VART HAR JAG VARIT I HELA MITT LIV. varför har jag valt att missa detta???

okej jag blev frälst, men kan nog ha varit för att jag har streckkollat har kollat dag som natt kunde inte sluta även om jag intalade mig själv att ta en paus så blev det aldrig av.

men med det gjort så kanske jag kan återgå till det normala i livet och kanske kan börja drömma normala drömmar och inte bara om en massa Daleks och cypermen som kommer och invaderar i mitt hem.

och ja jag har en favoritdoktor men jag kommer inte säga vem det är men dom som läser denna blogg som jag uppdaterar så sällan kan ju gissa :)


Inga kommentarer: