tisdag 29 mars 2016

Idag kom min efterlängtade Jack Skellington på posten. han har en fin plats på mina högtalare.
Och dom som inte vet vem Jack Skellington är så bör man se The Nightmare Before Christmas.
Den filmen borde alla se.
Det är ju en gammal och hederlig klassiker som man aldrig blir för gammal för att se.

Vad har man annars gjort idag.
Jo man har pratat ut med personen som kallade mig för hora, han bad om ursäkt och sa sin version av det hela, denna person som kallade mig för hora hade tydligen fått en örfil och mitt i all vrede råkat kalla mig för hora. men som den snälla människan jag är så kan jag nog vara förstående med detta för vem har inte vräkt ut sig en massa i ren vrede och sen inte riktigt menat ett ord av det man säger.
och vem säger inte saker när man är lite rund under fötterna och har släppt alla hämningar och allt som kallas för vet och etikett.

Inga kommentarer: