onsdag 20 april 2016




Så gjorde teoriprovet igår för 7nde gången och klarade det inte denna gången heller. Börjar undra om det är mig det är fel på eller om det är proven.

Jag spenderar varje vaket ögonblick till att plugga till detta prov men har hitintills inte fått högre än 48. jag vet inte vad jag gör för fel kanske är studietekniken jag vet inte jag får fundera ut något hur jag ska gå tillväga för att klara det på 8onde försöket detta börjar bli rätt så tröttsamt att plugga till med klart värt det i slutet.

Igår efter mitt misslyckade teoriprov så åkte jag till trafikskolan och var lite smådeppig för att jag inte hade klarat det än. och så passade jag på att ansöka om muntligt prov om det skulle skita sig nästa gång så har jag ändå en backup om den nu blir godkänd eftersom jag inte har dyslexi eller någon annan form av funktionsnedsättning men ja det skadar ju inte att ansöka.

Första gången jag gjorde provet så fick jag 46 andra gången fick jag 47 tredje gången fick jag 37, fjärde gången fick jag 48. femte gången fick jag 42 sjätte gången fick jag 45 och nu sjunde gången fick jag 44. så ligger ju nästan alltid nära i mina resultat. det är ju bara på tredje försöket som det blev riktigt dåligt. men då fokuserade jag mest på att klara uppkörningen vilket jag gjorde på tredje försöket.

förstår inte att det ska vara så svårt att klara provet men jag vet att någon gång så kommer det bli godkänt oavsett hur lång tid det kommer att ta så kommer jag aldrig att se upp hoppet om en framtid med körkort, och den dagen kommer det att släppas en stor sten på mina axlar...


 

Inga kommentarer: