söndag 25 oktober 2009

En Helt vanlig söndag.!

Det är söndag idag, och det märks. jag vaknade 9.50 åtminstone trodde jag att klockan var 9.50 när det i själva verket var 8.50 hade totalt glömt bort att klockan skulle ställas om idag. så jag gick och la mig igen och vaknade klockan 12.

men ja denna söndagen har varit lugn, har insett att jag har kvinnokomplex och rätt så stora sådana har insett att jag ser ut som en gravid Flodhäst..

jag var ute igår på ett ställe som heter Club Rainbow, det är ett nyöppnat ställe i Göteborg..

Gårdagen för mig igår var väldigt stressigt, Först hade jag tvättstugan 12.00, sen var jag på Världskultur museet, sen åkte jag hem igen för att ta hand om min tvätt, sen åkte jag in till stan igen för jag skulle möte Patrik och Willy, vi skulle få våra affischer av mushi, sen när det var klart så åkte jag hem.. jag var hemma 20.20 sprang ner till duschen, gick ur duschen 20.29, 20.33 fixade jag håret, sen åkte jag iväg igen för jag skulle festa på Rainbow, och så skulle jag träffa Robin på Vasaplatsen, men som sagt jag gjorde mig i ordning på Rekordtid

men värt det, det var en trevlig kväll trotts mycket stress..

det var allt för mig

Kram

Inga kommentarer: